Klientský servis a starostlivosť o zákazníka je zlatým esom v rukáve každého podnikateľa - Almik - Tieniaca technika, kvalitné okná a dvere

Klientský servis a starostlivosť o zákazníka je zlatým esom v rukáve každého podnikateľa

Dnešný, globálny trh tovarov a služieb je natoľko preplnený produktmi, že vybrať si z nich už vôbec nie je jednoduché. Samozrejme, dôležitým kritériom pre konečné rozhodnutie zákazníka aj naďalej zostáva pomer kvality a ceny, avšak len toto už ani zďaleka nestačí. Novou, veľmi dôležitou hodnotou, podľa ktorej sa potenciálny zákazník rozhoduje je poskytnutie servisu, ktorý mu môže zaručiť spokojnosť nie len teraz, ale aj o desiatky rokov potom, čo si daný produkt alebo službu zakúpi. Najlepšou vizitkou každého podniku je predsa miera spokojnosti zákazníkov, preto je dôležité venovať jej maximálnu pozornosť.

Starostlivosť o zákazníka by mala byť na prvom mieste a to nie len vtedy, keď zákazník produkt alebo službu nakupuje, ale aj počas celej doby jej využívania. Pri výbere tieniacej techniky je popri tom možné realizovať starostlivosť viacerými spôsobmi.

  1. POSKYTOVANIE PORADENSTVA

Aby sa zákazník mohol stať spokojným zákazníkom, potrebuje, aby mu produkt, ktorý si kupuje, priniesol taký úžitok, aký od neho očakáva. Ako laik v danom odbore však nemá šancu poznať vlastnosti všetkých materiálov a druhov tieniacej techniky. Práve preto je vhodné poskytovať poradenskú činnosť už potenciálnym zákazníkom. V prvom rade treba zistiť, akú potrebu chce zákazník naplniť, aké má od produktu očakávania a podľa toho mu poskytnúť konkrétny produkt šitý priamo na mieru.

  1. TROJUHOLNÍK SPOLUPRÁCE

Poskytovateľ tieniacej techniky je síce profesionál vo svojom odbore, ale zameriava sa predovšetkým na jej funkčnú stránku. Práve preto by mal byť ochotný spolupracovať aj s ďalšími profesionálmi. Napríklad, je úplne prirodzené, ak zákazník prichádza s požiadavkou, aby estetickú stránku inštalácie tieniacej techniky riadil dizajnér. Jeho úlohou je preniesť zákazníkove priania do vizuálneho návrhu, ktorý poskytovateľ tieniacej techniky, čiže realizátor, reálne vytvorí. Zákazník, v tomto prípade investor, tým pádom nemá žiadne povinnosti, okrem financovania konečného výsledku.

  1. DOSTUPNOSŤ NÁHRADNÝCH DIELOV

Pokiaľ si zákazník objednáva tieniacu techniku, ktorej životnosť je 20 - 30 rokov a pri najbližšom probléme zistí, že náhradné diely na ňu nie sú dostupné, zaručene nebude spokojný. Dôležité je preto dbať na to, aby u nás, ako u poskytovateľa služby, vždy našiel to, čo k danému produktu potrebuje.

  1. PERSONÁL, KTORÝ PRÍDE A OPRAVÍ

Ak už raz zákazník našiel odvahu a vložil do nás svoju dôveru, je dôležité nesklamať ho. Preto pokiaľ sa vyskytne problém a zákazník potrebuje opäť využiť naše služby, nemali by sme sa pozerať na to, či je alebo nie je pre nás rentabilné zájsť k nemu a vyriešiť daný problém. Ak chcete získať lojálnych zákazníkov, ktorí sa vám odvďačia tým, že vás odporučia ďalším lojálnym zákazníkom, pôjdete tam bez akéhokoľvek rozmýšľania.

Všetko toto sú základné piliere pre vytvorenie kvalitného vzťahu so zákazníkom. Pokiaľ aj vy chcete, aby sa ku vám poskytovať vašej tieniacej techniky správal takto, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás!